środa, 22 czerwca 2011

f1

Formuła 1 - sekrety Kamui Kobayashiego

Autorem artykułu jest phk88



To młody, bardzo obiecujący kierowca, który pokazał się już w zeszłym roku z bardzo dobrej strony podczas Grand Prix Brazylii. W przyszłości może nawet zostać pierwszym mistrzem świata F1 z Japonii. Na razie w zespole Sauber okazał się dużo lepszych od doświadczonych kierowców, Nicka Heidfelda i Pedro de la Rosy.

Czy jesteś typem człowieka, który ma ,,plan B"?

Niespecjalnie, kiedy raz znajduję właściwy plan, trzymam się go.

Poza jazdą bolidem Formuły 1, jaka jest Twoja ulubiona używka?

Urlop. Zawsze czekam na urlop.

Kogo najbardziej oczekujesz, ze zobaczysz po dotarciu do paddocku w czwartek?

Bolid - zawsze czekam na ulepszenia. Patrzę też co przywieźli inni.

Kto jest Twoją wymarzoną ,,randką"?

Nie ma kogoś takiego. Prawdopodobnie byłbym to ja na wakacjach, bez telefonu i Internetu...

Jak film Cie wzrusza do łez?

Skazani na Shawshank, więzienny film z Timem Robbinsem i Morganem Freemanem. Przez lata był uważany za najlepszy film nakręcony w ogóle. Jestem pewien, że widziałem go z pięć razy.

Czego się boisz?

2012 roku. Zgodnie z kalendarzem Majów coś strasznego ma się stać na naszej planecie.

Jaką książkę czytałeś ostatnio?

Nie lubię czytać książek.

Jak się lubisz relaksować?

Pójść na plażę.

Pięć rzeczy, których nie znosisz?

Marchewki, zimno, brud.

Czy kiedykolwiek farbowałeś włosy?

Tak, zawsze farbuję swoje włosy. My w Japonii mamy za ciemne włosy, więc rozjaśnianie ich jest rodzajem sportu.

Jaka była pierwsza płyta CD, którą kupiłeś?

Muzyka japońska, ale nie pamiętam nazwy.

Czy masz gdzieś jakiś tatuaż albo kolczyk?

Mam cztery tatuaże. Nie mają głębszego znaczenia, po prostu lubię ich wygląd. Jestem ciekawy, lubię popróbować nowych rzeczy.

KamuiKobayashi2_2472710

Co mówili o Tobie nauczyciele na wywiadówkach?

On jest bardzo wysportowany uczniem, ale nie jestem pilnym uczniem.

Twoi idole z dzieciństwa?

Nigdy nie miałem idola.

Czy masz jakieś zachcianki?

Nie, nie mam żadnych, tak sądzę. Zakupy były prawdopodobnie kiedyś, ale już się odzwyczaiłem od nich.

Za czym tęsknisz najbardziej kiedy jesteś w trasie?

Za moja łazienką.

Jaki był Twój najgorszy zakup?

Nie mogę tolerować alkoholu, ale wiele razy zamawia pięć lub sześć butelek szampana w restauracji. Kiedyś przywykłem do kupowania dużo ubrań.

Jaką lubisz kawę?

Przestałem pić kawę.

Jaki jest Twój idealny niedzielny poranek (jak nie ma wyścigu)?

Najlepiej byłoby obudzić się rano i pójść pobiegać albo pojeździć na rowerze. Powietrze rano jest tak czyste i orzeźwiające. Często nastawiam budzik. On dzwoni a ja go wyłączam ręką i idę dalej spać. Tak wiele dla porannego świeżego powietrza.

Jaki był Twój pierwszy samochód?

Toyota, kiedy miałem 18 lat. Kupiłem ją nawet przedtem jak miałem prawo jazdy.

Jaki był najbardziej kompromitujący błąd jaki popełniłeś?

W tym roku w Kanadzie, na pierwszym okrążeniu. Nie chcę o tym pamiętać (red. Kobayashi rozbił się)

Co umiesz najlepiej ugotować?

Wszystko. Podajesz nazwę i jestem pewien, że to umiem ugotować, nawet bez doświadczenia. Mamy Internet i Internet pokazuje wszystko co chcesz. Gotowałem w motorhomie dla kilku osób.

Kiedy ostatni raz naprawdę się wkurzyłeś?

Po wyścigu na Węgrzech, pojechałem na lotnisko i o 11 okazało się, że mój lot został zamknięty. Byłem w drodze do Tokio i to spowodowało, że prawie dostałem szału.

źródło: www.formula1.com

---

fone.blox.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz